onsdag 20 januari 2010

Gästlistan


Har idag funderat över vilka man ska bjuda och inte. Har insett att det inte är helt enkelt. :) Men det ska väl lösa sig. Det är roliga är att flera har sagt: Men du, det är ju långt kvar. Ni behöver inte bestämma er nu!! Jag tänker att det inte alls är långt kvar, tiden går ju så himla fort och jag vill gärna ha koll på allt innan jag ens hunnit börja planera nånting. Ska försöka ladda ner en lista som man kan checka av på allt eftersom tiden går. Känner att jag inte vet var jag ska börja och när...

På bröllopsguiden finns det en väldigt käck planeringskalender som man kan skriva ut. Så man inte missar nånting. Ytterst smidigt. Den hittar ni på
brollopsguiden.se
Tänkte att jag ska skriva ut den på momangen!! Man behöver ju inte följa just tidsplaneringen, då jag tycker att det på slutet blir lite tajt om tid enligt deras kalender. Det är ju bra att vara ute i god tid, så man vet att det verkligen fungerar. Allt lär ju inte gå som på räls.. Dags för att få något i magen, sen ska vi hem till emils föräldrar på middag. Fisksoppa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar