tisdag 19 januari 2010

Frisyen


...Har man ju sina funderingar kring. Jag har ju bestämt att spara ut håret så mycket som möjligt nu, så det kommer säkert vara minst 1 dm längre då (mitt hår växer extremt fort!). Luggen ska också bort nu, är så trött på den nu. Har funderat kring att bara ha det lite mjukt krusat/lockat och sedan dra det mjukt bakåt. Så det ska alltså vara hängande. MEN idag hade jag på tv 4 på morgonen och då visade de fina festfrisyrer, jag säger bara jisses vilken snygg frisyr de gjorde på en tjej!!! Finns bilder att hämta så man ser hur man ska göra steg för steg på tv4.se

Det är lite retro, är nog därför som jag gillade den så himla mycket. Men det är ju verkligen en riktig uppsättning, som jag tänkt att jag INTE ska ha. ;) Vi får se, lär ju ändra mig några gånger till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar