måndag 18 januari 2010

Oktober 2011


Visst är det underbart vackert. Hösten. Det är helt klart min favoritårstid. Man kan ju alltid hoppas att det är såhär vackert väder just den dagen också. Vi planerar att gifta oss i oktober 2011. Så, det är ju ett tag kvar helt klart. Men både Emil och jag är riktiga planerare och Emil vill vara med och bestämma allt, så jag tycker verkligen inte att det är för tidigt att börja fundera och diskutera. ;) Jag vill ha ett orange/vitt tema . I min bukett vill jag ha orange och vita rosor. Sen kanske några orange rosor på borden, sen ska resten vara vitt. Vi har dock inte diskuterat färdigt detta ännu, men så blir det nog. Min vigselring har jag redan hittat. Egentligen var det så att jag hittade den före vi hittade våra förlovningsringar. *fniss*. Så vi valde förlovningsringar ur samma serie, så de ska passa ihop. Vi köpte våra förlovningsringar på Nordstans guld i Göteborg, nordstansguld.se och där kommer vi även köpa vigselringen. Kan lägga upp bilder på ringarna lite senare. Nu ska jag bläddra i lite tidningar och sedan är det dags för mat. :)

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar