torsdag 28 januari 2010

Festlokal?!


Diskuterade med familjen om var man egentligen ska hålla festen. Mina föräldrar har en jättefin, gammal lokal med högt i tak och helt vitt. Underbart ljus. Men jag har spontant känt att jag inte vill vara där. Dels för att det hade vart roligt att vara på något nytt ställe och dels för att jag helst inte vill göra någonting själv. Utan bara komma till festen och allt är framdukat och fixat och sen att andra tar hand om städningen och så efteråt. Känns viktigt att, framför allt, familjen bara kan slappa av och njuta av dagen. Så det blir nog att vi är någon annanstans. Har kikat lite på Thorskogs slott. Ser så himla mysigt ut. Har även kikat lite på Albert´s här i stan, det blir ju lite annat då. Men allt har ju för och nackdelar! Får helt enkelt googla vidare, tillslut hittar man ju nånting man vill ha. :) Nu är det dags för lunch. Sen ska jag börja bläddra igenom alla bröllopstidningar som jag fått låna av en tjej kompis. Vet knappt var jag ska börja, så många är det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar